EL CULTURISTA QUE ES VA CASAR AMB UNA NINA INFLABLE, S'HA ENAMORAT D'UN CENDRER

 


Yuri Tolochko, el culturista que va trobar l'amor en una nina inflable, ha descobert que un altre objecte pot ser la seva nova passió. Segons ha explicat l'esportista en les seves xarxes socials, la seva pansexualitat l'ha portat a conèixer un cendrer pel qual també té forts sentiments.

"Recordeu les meves fotografies amb aquest objecte? Les vaig publicar fa un mes. Us vaig prometre parlar sobre aquest objecte", va explicar als seus seguidors. Després, va afirmar com havia començat la seva relació. "Aquest és un cendrer gran d'un club de fumadors. A del principi, simplement volia fer-me una foto amb ell. Però va començar a Atraient. Volia tocar-lo una altra vegada, olorar-lo. M'encanta la seva olor brutal, el contacte de l'metall en la meva pell", va assegurar Yuri Tolochko, qui ja havia manifestat el seu amor pels objectes inanimats a l'casar-se i divorciar-se amb una nina inflable.

La passió sembla haver arribat lluny per Yuri Tolochko. "Fa uns dies, vaig poder quedar-me a soles amb ell (durant hores). La veritat és que em va agradar. Es veuria de meravella en el meu harem (les meves nenes estan felices). Lola i Lluna -les nines inflables amb les que ha fet públic el seu romanç- em van a donar suport. Per descomptat, el culturista ja ha pensat en l'opció de les relacions sexuals amb l'objecte. "Puc inserir una vagina artificial al tenir dins el forat. Què penseu? ", Va plantejar als seus seguidors el culturista que s'autodefineix com un mascle porc. L'última qüestió que ha deixat en l'aire és la qüestió de l'amor recíproc." Em deixarà de ser el seu nuvi? ", Llança a l'aire Yuri Tolochko. Potser pensa en el futur més que abans després que es trenqués el matrimoni amb Margo, una de les seves nines inflables. - lavanguardia.com

Publica un comentari a l'entrada

Més recent Anterior