ES GASTA UNA FORTUNA PER DISFRESSAR-SE DE GOS I CONVERTEIX EL SEU SOMNI EN REALITAT


Toko-san, com se'l coneix a Twitter, va pagar una mica més de 15 mil dòlars per poder lluir com un border collie. Així ho va aconseguir. Toko-san no només va aconseguir una disfressa molt real de border collie sinó que va aprendre a moure's com un can.@zeppetJP
Un japonès que es fa dir Toko-san a Twitter va pagar 15.750 dòlars a una companyia especialitzada per lluir com un gos border collie. Zeppet es dedica a elaborar escultures o disfresses de gran realisme per a la indústria cinematogràfica.
“Ho vaig fer de border collie perquè sembla real quan m'ho poso. Vaig pensar que un animal gran, de la meva mida, seria bo tenint en compte que seria un model realista; així que vaig decidir convertir-me en un gos”, va aclarir.
Zeppet va explicar com va ser la realització de la disfressa: “Vam utilitzar fotos de collies fetes des de diferents angles, millorem l'esponjositat del pelatge per ocultar la closca de la disfressa el màxim possible i vam fer que la boca s'obrís i tanqués sola”, segons va explicar el portaveu de la companyia.


Publica un comentari a l'entrada

Més recent Anterior