Intenta suïcidar-se al veure que la núvia era molt lletja


Un jove nuvi de la Xina, de la província Hubei, va estar tan decebut després de veure la seva nòvia per primera vegada el dia de l'casament que va intentar suïcidar-se. El seu nom és Kang Hu i té 33 anys i s'anava a casar amb Na Sung, de 30 anys, una dona que va ser elegida pels seus pares i que ell mai havia vist abans. Després de veure-la en les noces, Kang va comprovar que ella no complia les seves expectatives, es va allunyar de la cerimònia i va intentar ofegar-se ell mateix en un riu proper.



"Va ser un moment molt rar per a tots", va dir Pal Chan Wang, un dels convidats. "La núvia estava devastada, les dues famílies furioses i els seus amics avergonyits", però ha recordat que Kang va ser forçat a això.
Els seus parents van passar diverses hores buscant-lo, fins que el van trobar en un dels rius propers. "Estava totalment vestit i surant cap per avall a l'aigua", va dir Qan Tsui, una amiga que va fer fotos del rescat. Kang estava inconscient i van pensar que estava mort. La policia i els bomberon aconseguir en rescatarlo. Després, ja refet, el jove va explicar la seva actitud: "Em vaig sentir malament pel que va passar però quan la vaig veure no era el que esperava. Els meus pares van arreglar el casament i no vaig poder trobar un altre camí que no fos el suïcidi ". - PERIODISMO.COM

1 Comentaris

Més recent Anterior