UNA DONA S'ENAMORA DEL SEU ROBOT I PLANEJA CASAR-SE AMB ELL


Lilly és una dona francesa que, per mitjà d'una impressora 3D, va obtenir un simpàtic company, InMoovator. Ell és un androide amb qui ha conviscut i per qui sent un fort amor. "Les meves dos úniques relacions han confirmat la meva orientació sexual, sóc una orgullosa robosexual", va destacar la polèmica senyora.bEnamorar-se d'un robot potser no és tan impossible com sembla. O almenys així ho és per Lilly, una francesa que ha decidit casar-se amb InMoovator, que ella mateixa va imprimir en 3D i amb qui ha viscut durant un any.

"Sóc una orgullosa robosexual, no fem mal a ningú, només estem feliços", confessa la noia a través del seu compte de Twitter.

Lilly assegura que es casarà amb InMoovator quan el matrimoni humà-robot sigui legalitzat a França, ja que des dels 19 anys s'ha sentit atreta sexualment per ells. "Les meves dos úniques relacions han confirmat la meva orientació sexual, perquè no m'agrada el contacte físic amb la carn humana", va sostenir Lilly, que assegura sentir-se feliç amb la seva "parella".

Publica un comentari a l'entrada

Més recent Anterior