LI POSEN A UNA VEÏNA D'ALMERIA UN CARRIL BICI A LA PORTA, I ENCARA ES QUEIXA



La notícia és digna de figurar a Celtiberia Show de Carandell, o en un sketch de qualsevol pel·lícula de Berlanga, i demostra la imaginació dels nostres ajuntaments, o al menys el d'Almeria. I és que la situació, com a mínim, és surrealista. El grup municipal del PSOE a Almeria ha denunciat l'absurda complicació que viu una veïna de la ciutat a la qual l'ajuntament (en mans de PP) ha col·locat un carril bici a la porta de casa seva. Com es pot veure en les imatges que ha publicat el PSOE en el seu compte de Twitter, el carril bici està just davant de la porta de la casa d'aquesta veïna, que ha explicat com ha tingut ja discussions amb els usuaris del carril.

"Es va parar una noia i em va dir, miri vostè, jo paso per on han fet el pas. Meva no és la culpa. I jo li vaig dir, doncs tens raó", explica la veïna. "La culpa és de qui ho ha fet, però a mi m'atropellen i ja estic llesta", afegeix.

Davant les queixes de la senyora, que ha explicat com ha tingut ja discussions amb els usuaris de carril, tant ciclistes com a persones en patinet, l'ajuntament de la ciutat en una ostentació insuperable d'imaginació va optar per una solució peculiar: pintar un pas de vianants a la porta de la senyora per creuar el carril bbici. Com no podia ser d'una altra manera, són nombrosos els tuiters que han respost a aquesta imaginativa solució. Berlanga xalaria amb aquesta història.



Publica un comentari a l'entrada

Més recent Anterior