VEÏNS CAPTEN NÚVOLS AMB ESTRANYA FORMA DE TSUNAMI QUE CAUSA PAVOR



Una estranya formació de núvols va confondre i va espantar centenars de persones als Estats Units quan van confondre aquestes amb la forma d'un tsunami, les imatges del qual van donar molt de què parlar en xarxes socials com Reddit on es va convertir en tendència. El fet va tenir lloc a Cincinnati, la cinta va ser captada per un veí de la zona, on deixa per fet aquest impressionant fenomen natural que, potser sembli un muntatge, però res més lluny de la realitat. En veure les imatges, veiem una presa panoràmica del fenomen natural, davant hi ha un parell de cases, darrere d'aquestes es pot veure els núvols que, efectivament, té la forma d'enormes onades, fent la impressió d'estar-se apropant. 
Així mateix, vam escoltar els veïns de la zona amb expressions d'incredulitat, la gran majoria atònits davant del que els seus ulls presenciaven. Les frases més repetides van ser algunes com: “Oh, Déu meu”, “Déu meu, això és increïble”. Quan el metratge va sortir de l'àmbit de les xarxes socials, el tema va ser abordat per diversos mitjans del país nord-americà, tal com és el cas de 20 Minutos, que van lliscar que això es tractaria d'un tipus de núvols que es coneixen com a “arcus o núvols” rodants”. D'acord amb el portal abans esmentat, aquestes s'originen quan els corrents d'aire i l'estàtica modelen el vapor d'aigua amb una forma circular o d'arc i, en aquest cas, a més, rodant”, explica així la publicació. A la caixa de comentaris de la publicació original, la sorpresa no va ser menor, però també amb humor: “En algun lloc darrere d'aquesta paret hi ha una nau extraterrestre de 15 milles d'amplada”, “estic impressionat per les cases i aquesta herba perfecta i dura”, “de fet, vaig pensar que era una onada rebel que desafiava la física fins que vaig recordar que: a) no és així com funcionen els tsunamis b) semblen núvols després d'una estona”, “vaig veure núvols com aquesta una vegada, mentre conduïa. Vaig arribar a una corba i vaig frenar de cop perquè, de veritat, semblava que una gran onada estava a punt d'estavellar-se contra nosaltres. Va ser increïble. Realment, bonic després d'adonar-me que no estava a punt de morir”. 

Publica un comentari a l'entrada

Més recent Anterior